بیمه آتش سوزی منازل – طرح نسیم

آتش سوزی واحدهای صنفی – طرح اصناف
15 ژانویه, 2017
بیمه آتش سوزی منازل – طرح نسیم ۲
15 ژانویه, 2017

بیمه آتش سوزی منازل – طرح نسیم

مهم نیست کجا زندگی می کنید مالک هستید یا مستاجر، خانه شما محل آسایش شماست. پس لازم است تا برای تامین اطمینان و آرامش خود و عزیزانتان پوشش بیمه ای مناسبی برای آن تهیه نموده تا در صورت وقوع حادثه بتوانید خسارت وارده را در کمترین زمان ممکن جبران نمایید. بیمه با ارائه بیمه آتش سوزی منازل مسکونی طرح نسیم ، ساختمان و تاسیسات و اثاثیه منزل شما را در برابر خطرات آتش‌سوزی، انفجار ، صاعقه ، زلزله و آتشفشان تحت پوشش قرار می دهد .

 

معرفی

بیمه آتش سوزی، تأمین خسارت و جبران زیان‌های مالی و مادی است که بر اثر وقوع خطر آتش سوزی به اموال و دارایی‌های منقول و یا غیرمنقول بیمه‌گذار اعم از اشخاص حقیقی یا حقوقی وارد می‌شود. در بیمه آتش سوزی، خسارت‌های مالی مورد تأمین قرار می‌گیرند نه خسارت‌های جانی و بدنی. لذا، درصورتیکه صدمه‌ای به افراد برسد، معمولاً این بیمه آن را پوشش نمی‌دهد.

 

طرح نسیم

در این طرح ، خطرهای ناشی از آتش‌سوزی، انفجار، صاعقه وزلزله و اتشفشان تحت پوشش قرار میگیرد و بیمه گذار میتواند ساختمان و تاسیسات و اثاثیه و یا هردو را بیمه کند و حقبیمه سالانه آن با توجه به سقف تعهدات طرح انتخابی بیمه گذار تعیین میگردد. بیمه گذار باید یکی از طرح ها را انتخاب کند.

توضیحات:

۱-درصورتیکه ساختمان، تاسیسات و اثاثیه باهم بیمه شوند ، حداکثر تعهد بیمه گر برای ساختمان ۵۰% وبرای اثاثیه نیز ۵۰% کل مبلغ بیمه شده خواهد بود.

۲-درصورتیکه بیمه اثاثیه به تنهایی مدنظر باشد، بیمه گذار فقط مجاز به خرید یکی ازتعهدات گروه ۱یا ۲ می باشد ودرصورت عدم رعایت موضوع فوق ، تعهد بیمه گر حداکثرازمبلغ سیصدو پنجاه میلیون ریال تجاوزمخواهدکرد.

 

مخاطبین

افرادی که در منازل مسکونی زندگی می کنند ، به این بیمه نامه نیاز دارند.

 

خسارات تحت پوشش

اتش سوزی-صاعقه-انفجار-زلزله-اتشفشان

 

استثنائات بیمه نامه آتش سوزی

بر اساس شرایط ، خسارت و هزینه های غیرقابل تأمین بیمه آتش سوزی به شرح زیر است :
۱- خسارات ناشی از جنگ داخلی ، شورش ، آشوب ، بلوا ، قیام ، انقلاب ، کودتا ، اغتشاشات داخلی و یا اقدامات احتیاطی و انتظامی .
۲- خسارات ناشی از انفجار مواد منفجره .
۳- خسارات ناشی از انفجار اتمی ، اشعه رادیواکتیویته و یونزا .
۴- خسارات وارده به مسکوکات ، پول ، اوراق بهادار ، فلزات قیمتی ، جواهرات و سنگ گرانبها .
۵- خسارات وارد به اسناد ، نسخ خطی و هزینه بازسازی ، جمع آوری مجدد اطلاعات و یا تنظیم دفاتر بازرگانی .
۶-کلیه خطرات اضافی یا تبعی مگر آنکه بیمه گذار حق بیمه اضافی مربوط به آنها را پرداخت و خطر مورد نظر بیمه شده باشد.

 

 

صدور آنلاین بیمه نامه آتش سوزی منازل مسکونی – طرح نسیم

دریافت فرم پیشنهاد ( تکمیل و در پایین قسمت مدارک ارسال گردد )

 ارسال مدارک بیمه نامه آتش سوزی

اول مدارک را ارسال کنید و بعدا با دریافت دقیق حق بیمه از پشتیبانی آنلاین نسبت به پرداخت اقدام کنید و بیمه نامه را در منزل و یا در محل کار خود به صورت رایگان دریافت نمائید .
  • فایل ها را به اینجا بکشید


بیمه نامه بدنه

پرداخت آنلاین حق بیمه از اینجا

در صورتی که بیمه نامه قبلی دارید به نشانی ما ارسال و بیمه نامه جدید را دریافت کنید در غیر این صورت بیمه نامه جدید به نشانی شما ارسال می گردد.

( می توانید با آژانس ، پست و یا با پیک موتوری ارسال و از همان طریق دریافت کنید )