بیمه عمرو سرمایه گذاری

بیمه عمر و تامین آتیه فرزندان
18 ژانویه, 2017
بیمه مسافرتی ورود به ایران
16 ژانویه, 2017

بیمه عمرو سرمایه گذاری

بیمه عمروسرمایه گذاری چیست؟

بیمه عمروسرمایه گذاری یکی از انواع بیمه های عمرمی باشد که با هدف ایجادآرامش خاطر و امید نسبت به آینده، بهبود معیشت به ویژه دردوران بازنشستگی و تامین نیاز های اساسی از روش قابل اطمینان، علاوه براینکه پول شما را ه صورت منظم ودربهترین فرصت های اقتصادی سرمایه گذاری و مدیریت می نماید، جریان آرام وبی دغدغه زندگی خانواده را دربرابر خطراتی مانندمرگ زودرس سرپرست خانواده وپیش آمدن نیازهای پرهزینه زندگی درآینده حمایت می کند.

برای بسیاری ازافراد، کاربه معنی زندگی وبازنشستگی به معنی پایان زندگی فعال است ولی بایک برنامه ریزی مناسب اقتصادی (پس انداز هدف دار) درقالب پوشش بیمه عمر و سرمایه گذاری شرکت بیمه می توان دوران بازنشستگی رابه دوران طلایی آسایش و آرامش تبدیل نمود.

بیمه عمر و سرمایه گذاری در واقع یک سرمایه گذاری مطمئن با سود تضمینی است که علاوه بر پرداخت سود علی الحساب به سپرده گذاری، شامل پوششهای بیمه ای بسیار زیادی می باشد.

این نوع بیمه یکی از پرطرفدارن ترین نوع بیمه در سراسر جهان است که با اضافه نموندن یک برنامه سرمایه گذاری امن به بیمه عمر بلند مدت، روز به روز طرفدارن بیشتری را در اکثر کشورها به خود جلب می کند.

در این طرح افراد با پرداخت مبلغی به صورت ماهیانه، سه ماهه، شش ماهه و یا سالانه تحت عنوان حق بیمه علاوه بر تامین منابع لازم برای تشکیل سرمایه ای در آینده برای خود، از امکانات پوشش های بیمه عمر نیز برخوردار خواهند شد.

 

شرکت بیمه به منظور ایجادپشتوانه مالی ورفع نگرانی از:

تامین هزینه تحصیلات فرزندان

تامین هزینه تهیه جهیزیه وازدواج

تامین هزینه خرید و ساخت مسکن

تامین هزینه ایجادکسب و کار

تامین هزینه های درمانی

تامین مستمری بازنشستگی

و…

مبادرت به طراحی و فروش بیمه نامه های عمروسرمایه های نموده است. ئراین بیمه نامه ها، فرد با پرداخت مبالغی متناسب باتوانایی مالی خود و به صورت ماهانه ، سالانه ویاسایروشهای جاری، اقدام به ایجاد پوشش های بیمه ای وسرمایه گذاری برای خودوخانواده اش می نماید.این طرح درحقیقت یک سرمایه گذاری بلندمدت بدون ریسک وباسود تضمین شده توسط شرک بیمه است و هرشخص آینده نگر شاغل یا غیرشاغل، باهرمیزان درآمدی که داشته باشد، میتواند دراین طرح مشارکت نموده و آینده خودوخانواده اش راتامین نماید.

 

چرا شما به بیمه عمر نیاز دارید؟

بیمه عمر بر خلاف آنچه در ذهن تداعی می کند ، بیمه زندگی است . زندگی شیرین است و پر از خوبی ها و دوست داشتنی ها ، ولی جاودانه نیست . فلسفه حیات و مفهوم واقعی زندگی ، بودن و نبودن ، شادی و غم ، خوشی و ناخوشی ، پیوستن و گسستن است .

انسان عاقبت اندیش باید در روزهای خوش زندگی به فکر روزهای سخت آینده باشد . بیمه عمر پس اندازی است که بهترین مزایا را برای شما فراهم می آورد . شما در هر سن و سالی که هستید و به هر شغلی مشغول می باشید ، ضرورت ایجاب می نماید که در مورد بیمه عمر اطلاعات لازم را داشته باشید و به موقع یکی از انواع آن را به عنوان تامین برای خود و خانواده انتخاب نمائید . شما هر قدر در این مورد بیشتر بدانید زندگی آینده خود و اعضای خانواده را بهتر و روشن تر می توانید ترسیم کنید زیرا بیمه عمر بیمه زندگی است

مخاطبین

بیمه عمر و تامین آتیه به درد چه کسانی می خورد  :

۱- آینده نگر باشند

۲- بدنبال یه حقوق بازنشستگی خیلی خوب و اختیاری هستند

۳- می خواهن جهیزیه دخترشان یا عروسی پسرشان کامل باشد

۴- می خواهند هزینه تحصیلات عالیه دکترا بچه هایشان تامین شود

۵- می خواهند هر موقع دلشان خواست راحت بتوانند ماشینشان عوض کنند

۶- می خواهند خانه شان را بزرگتر کنند و یا اگر خانه ندارند خانه بخرند

خلاصه یک پس انداز طلایی و قابل دسترس در هر زمان داشته باشند.

 

شرایط بیمه نامه

خرید بیمه نامه از ۱بدو تولد تا ۱۰۶ سالگی

مدت بیمه نامه حداقل ۵ تا ۳۰ سال

پوشش فوت طبیعی:

ضریب تا ۲۵ برابر حق بیمه سالیانه

حداقل سرمایه فوت ۱ میلیون و حداکثر ۲۰۰ میلیون تومان میباشد

فوت حادثه:

۱تا ۴ برابر سرمایه فوت طبیعی

پوشش ازکارافتادگی و نقص عضو ناشی از حادثه:

معادل ۱۰۰%  سرمایه فوت طبیعی

پوشش بیماریهای خاص:

معادل ۳۰% سرمایه فوت طبیعی تا سقف ۲۰ میلیون تومان

سه ماه دوره انتظار

پوشش معافیت از پرداخت حق بیمه:

به علت ازکار افتادگی بر اثر حادثه

بدون دوره انتظار

به علت از کارافتادگی بر اثر بیماری

یکسال دوره انتظار

حداقل سن پوشش ۱۸ سال

شرط اصلی یکی بودن بیمه شده و بیمه گذار

سرمایه گذاری:

سود تضمینی طبق آیین نامه بیمه مرکزی

سود مشارکت درمنافع به میزان ۸۵% سال ۱۳۹۴ معادل ۲۴%

 

دریافت شرایط عمومی بیمه عمر و سرمایه گذاری

برخی از مزایای بیمه عمر و سرمایه کذاری :

۱- سرمایه گزاری با سود بیشتر از ۲۵ درصد.

در سال ۹۲ سود پرداختی ۲۵٫۰۵ درصد و در سال ۹۳ سود پرداختی ۲۵٫۰۶ درصد

۲- دسترسی فوری به نقدینگی.

۳- معافیت سرمایه بیمه عمر و اندوخته از مالیات بر درآمد و مالیات بر ارث.

۴- امکان برداشت از اندوخته بیمه نامه از سال دوم بیمه نامه به بعد.

۵- امکان تعیین و تغییر ذینفع در صورت فوت بیمه شده و همچنین در صورت حیات بیمه شده به انتخاب بیمه گذار.

۶- امکان باز خرید بیمه نامه از پایان ماه ششم.

۷- پرداخت سود تضمینی و روز شمار ۱۶ درصد در ۵ سال اول.

۸- پرداخت سود مشارکت در منافع به میزان ۸۵ درصد ( توضیح اینکه چنانچه شرکت بیمه در سرمایه گذاری منابع خود سودی بیش از نرخ تضمینی ( ۱۶ درصد ) کسب نماید ۸۵ درصد مازاد آن را به عنوان سود مشارکت در منابع در انتهای سال مالی پرداخت می نماید) .

۹- امکان تغییر بیمه گذار.

۱۰- حفظ ارزش پول در مقابل آثار ناشی از تورم با تعیین افزایش سالانه حق بیمه .

۱۱- امکان ارائه پوشش نقص عضو ناشی از حادثه معادل ۱۰۰ درصد سرمایه فوت به هر علت.

۱۲- امکان ارائه پوشش امراض خاص به انتخاب بیمه گذار.

۱۳- امکان توثیق بیمه نامه به عنوان یک وثیقه مطمئن برای بستانکاران.

۱۴- پرداخت هزینه پزشکی در صورت بروز حادثه.

۱۵- پرداخت هزینه پزشکی در صورت بروز امراض خواص.

۱۶- پرداخت غرامت فوت در صورت فوت فرد.

۱۷- امکان دریافت وام بعد از گذشت ۲ سال تمام از شروع بیمه نامه و تا سقف ۹۰ درصد ارزش بازخریدی با سود ۷ درصد و باید سرمایه فرد از یک میلیون تومان بیشتر باشد.

۱۸- امکان ارائه پوشش معافیت از پرداخت حق بیمه در صورت از کارافتادگی دائم و کامل بیمه گذار در طول مدت بیمه نامه.

۱۹- امکان تعیین مدت بیمه نامه ، نحوه پرداخت حق بیمه ، مبلغ حق بیمه ، مبلغ سرمایه فوت و سایر پوشش های تکمیلی به انتخاب بیمه کذار.

۲۰- امکان افزایش و یا کاهش حق بیمه ، سرمایه فوت و سایر پوشش های پوشش های تکمیلی در ابتداری هر سال بیمه ای.

۲۱- در پایان بیمه نامه سرمایه فرد به ۳ صورت پرداخت می گردد :

۲۲- پرداخت تمامی سرمایه و اندوخته فرد به صورت یکجا.

۲۳- پرداخت سرمایه و اندوخته به صورت حقوق ماهانه تا ۲۰ سال.

۲۴- پرداخت سرمایه و اندوخته فرد به صورت حقوق ماهانه تا پایان عمر فرد.

 

 

 استثنائات بیمه نامه عمروسرمایه گذاری  چیست؟

۱-مسابقات سرعت و اکتشاف و پرواز های اکروباتی

۲-خطر جنگ و یا هرنوع حادثه دیگری که جنبه نظامی داشته باشد.

۳-خودکشی قبل سه سال و ۳۶ قسط کامل  مگر اینکه ثابت شود خودکشی غیر ارادی بوده است.

۴-درصورتی که استفاده کننده یا بیمه گذار سبب مرگ بیمه شده باشد.

 

کمی تامل کنید !!!

عموم مردم بیمه های عمر را نوعی بیمه نامه می دانند که اگر بیمه شده بر اثر حادثه و یا عوامل طبیعی فوت شود مبلغ یا صندوقی را به خانواده وی پرداخت خواهد شد و در زمان حیات بیمه شده دیگر صندوق و پس اندازی وجود نخواهد داشت.

*** در جواب باید بگوئیم که این بیمه نامه و پس انداز و پوشش های بیمه ای آن برای زمان حیات و زندگی فرد برنامه ریزی شده است و در اتمام قرارداد مبلغی به صورت یکجا به عنوان سرمایه نهایی به بیمه شده پرداخت می گردد.

 

به بیمه عمر به دید سرمایه گذاری نگاه کنید …

یکی از امتیاز‌های اصلی خرید یک بیمه عمر و پس انداز که باعث می‌شود به عنوان یک سپرده ‌گذاری در نظر گرفته شود، تعلق گرفتن سود به پولی است که بابت پرداخت حق بیمه صرف می‌شود. در اصل شما هر چقدر حق بیمه می‌پردازید شبیه آن است که پول‌تان را در یک سپرده بلند‌مدت در بانک ها سرمایه‌گذاری کرده اید.

البته با چند تفاوت …

* برای خرید بیمه عمر تعیین رقم دست شماست، در حالی که برای سپرده گذاری در بانک باید یک حداقل پول را به صورت یکجا در اختیار بانک قرار دهید.

* قبلا سود پرداختی در خرید بیمه‌های زندگی ۱۵ درصد بود و چند سال هم تغییر پیدا نکرده بود اما با اصلاح قانون مربوطه این سود به ۱۸ درصد رسید و قرار است هر سال هم همراه با نرخ تورم اضافه شود.

 

نحوه پس انداز و پرداخت حق بیمه در بیمه های عمر و پس انداز:

شما میتوانید بخشی از درامد ماهیانه خود را که معمولا برای آن برنامه ریزی ندارید و یا صرف هزینه های غیر ضروری می کنید به بیمه عمر و پس انداز اختصاص دهید و اطمینان داشته باشید که این پس انداز به طور منظم برای شما سرمایه گذاری می شود.

مهمتر اینکه اگر حادثه و اتفاق ناگواری مثل فوت، نقص عضو، از کار افتادگی و یا بیماری های خاص اتفاق بیوفتد، بیمه حامی شما خواهد بود و نه تنها مبلغ سرمایه گذاری شده و سود آن را پرداخت می کند بلکه مبلغی هم به عنوان پوشش بیمه ای نیز پرداخت می شود تا مشکلات مالی را پوشش دهد.

بیمه عمر حق بیمه های پرداختی شما را با اختصاص نرخ سود تضمینی ۱۸% در اندوخته های شما انباشته می نماید، این اندوخته طی سالهای بعد با افزوده شدن حق بیمه ها و سود آنها، افزایش یافته و پس اندازی مطمئن برای رفع نیازهای احتمالی و برنامه ریزی آینده شما خواهد بود.

هدف اساسی بیمه های عمر ایجاد و جمع آوری ذخایر مالی و سرمایه گذاری و کسب سود حاصله از سرمایه گذاری و نهایتاً ایفای تعهدات شرکت بیمه گر در قبال استفاده کنندگان می باشد .

 

بیمه عمر همراه با پوشش های بیمه ای :

هدف اصلی بیمه نامه عمر و پس انداز ایجاد یک صندوق مالی و پس انداز برای بیمه شده می باشد ولی در کنار این نوع پس انداز، بیمه شده را تحت پوشش و حمایت درمان بیماری های خاص و پوشش های تکمیلی آن نیز قرار می دهد.

پوشش های تکمیلی و درمانی بیمه عمر شاید در ذهن تداعی کننده بیماری، فوت و یا ناراحتی باشد ولی در اصل این گونه نبوده و یکی از مزایای مهم و اصلی این طرح پس انداز به شمار می رود.

پوشش بیماری های خاص، پوشش از کار افتادگی، پوشش های حادثه، بیمه فوت طبیعی و بیمه فوت حادثه  از جمله پوشش های بیمه ای این بیمه نامه می باشد.

 

پوشش های بیمه عمر و سرمایه گذاری

            نقص عضو                        امراض خاص                    فوت براثر حادثه                   معافیت از پرداخت حق بیمه

                                           

 

خدمات سرمایه گذاری بیمه عمر:

در بیمه عمر و سرمایه گذاری علاوه بر اینکه پوشش های بیمه ای از پرداخت اولین قسط حق بیمه شروع می شود، از همان ابتدا نیز بر پس انداز هایی که توسط بیمه گذاران به عنوان قسط و یا حق بیمه پرداخت می شود سود تضمینی به صورت بهره مرکب و روزشمار تعلق میگیرد و پس از پایان دوره بیمه نامه ( که به دلخواه شما میتواند بین ۵ الی ۳۰ سال باشد ) کل مبلغ پس انداز شده به همراه سود بهره مرکب آن به بیمه گذار پرداخت میشود.

( به زبان ساده کل پولی که از ابتدا تا انتها جمع شده + سود بهره مرکب و روز شمار آن !) در حقیقت این سرمایه گذاری حاصل جمع آوری پس انداز های ما است با این تفاوت که به این پس اندازها از ابتدای سرمایه گذاری سود ویژه تعلق میگیرد .

 

مقایسه بیمه عمر با تامین اجتماعی و سرمایه گذاری بانکی

چرا من باید بیمه عمر داشته باشم !؟

ضمانت اجرائی شرکت بیمه

مزایای بیمه عمر و سرمایه گذاری مطابق با قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

اصطلاحات رایج در بیمه عمر و سرمایه گذاری

 

صدور آنلاین بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری

دریافت فرم پیشنهاد ( تکمیل و در پایین قسمت مدارک ارسال گردد )

 ارسال مدارک بیمه نامه عمر

اول مدارک را ارسال کنید و بعدا اولین قسط بیمه عمر را پرداخت کنید و بیمه نامه فعال شده را در منزل و یا در محل کار خود به صورت رایگان دریافت نمائید .
  • فایل ها را به اینجا بکشید


بیمه نامه بدنه

پرداخت آنلاین اقساط بیمه عمر از اینجا ( در صورتی که از ما بیمه نامه دریافت کرده باشین )

 در غیر این صورت مسئولیتی پذیرفته نمی شود

( بیمه نامه جدید به نشانی شما با پست ارسال می گردد )